.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارشکنی آمریکا در تفحص شهدا در عراق

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از سال‌ها مذاکره و توافق قرار بود، هیئت ایرانی تفحص شهدا وارد منطقه فاو شود که با کارشکنی آمریکایی‌ها این کار صورت نگرفت. 

سردار سیدمحمد باقرزاده اظهار داشت: با دخالت نیروهای متجاوز و اشغالگر آمریکایی از ورود تیم ایرانی به عراق، با وجود اینکه دارای پاسپورت سیاسی بود، ممانعت به عمل آمد، این در حالی است که یک ماه پیش در جلسه هماهنگی در تهران، دولت عراق پذیرفت زمینه حضور تیم تفحص ایران را در خاک عراق فراهم آورد.
وی اضافه کرد: کمیته جهانی صلیب سرخ به عنوان یک عنصر تسریع کننده در حل مسائل انسان دوستانه نه تنها نتوانسته موضوع را حل کند بلکه ما امروز از طریق همین صلیب سرخ به شکست کامل در عملیات تفحص شهدا رسیده‌ایم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تنظیم یادداشتی اعتراض آمیز توسط دانایی‌فر سفیر ایران در بغداد به وزارت امور خارجه عراق خبر داد و گفت: توقع ما از وزارت امورخارجه کشور این است که این مسئله را در مذاکرات و نشست‌هایی که با مسئولان عراق دارند، مد نظر قرار داده، این کمترین توقعی است که ملت ایران می‌تواند بعد از تحمیل آن جنگ ظالمانه دولت بعثی و ایجاد خسارت‌های بی شمار، داشته باشد.
لازم به ذکر است که طبق اعلام فرمانده کمیته جستجوی مفقودین، بالغ بر 7300 شهید دفاع مقدس وجود دارد که پیکر مطهرشان در خاک عراق باقی مانده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.566 seconds.